Pokyny pro start, předávky a cíl

Pokyny pro START

Každé družstvo se dostaví min. 45 minut před časem svého startu do startovní kanceláře závodu v prostoru startu. Kancelář bude umístěna v budově zimního stadionu ve sportovním areálu Maškova zahrada v Turnově.

Každý tým obdrží v rámci zakoupeného startovného (registračního poplatku) startovní balíček od pořadatele. Startovní balíček zahrnuje mimo jiné startovní číslo a dále propagační materiály a suvenýry (předměty) od pořadatele či partnerů závodu. Startovní balíček může vyzvednout kterýkoli účastník (člen) závodního týmu na základě předložení dokladu totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas, řidičský průkaz), a to v místě startu. Zasílání startovních balíčků poštou či jiný způsob dodání není možné. Nevyzvednuté startovní balíčky nelze později nárokovat.

Ve startovním balíčku dostane, mimo jiné, každé družstvo samolepku na obě auta. Tuto samolepku musí mít každé z aut viditelně nalepenou na karoserii auta před příjezdem na parkoviště první předávky. Bez tohoto označení nebude auto na parkoviště vpuštěno.

Dále musí mít každé auto za předním sklem vyplněnou parkovací kartu. Zde je nutné vyplnit název družstva a mobilní telefon jednoho z řidičů daného auta. Bez tohoto označení nebude auto na parkoviště vpuštěno.

Ve startovní kanceláři se tým seznámí se značení úseků a obdrží startovní balíček včetně štafetového kolíku v podobě GPS vysílače a startovních čísel. Za půjčení štafetového kolíku bude vybírána kauce 1.000,- Kč, která bude vrácena v prostoru cíle po vrácení štafetového kolíku (GPS vysílače), který nesmí být poškozený.

Start prvního úseku je bezprostředně u zimního stadionu.

Přímo u startu prvního úseku je nutné, aby byl běžec z družstva připraven nejpozději 10 minut před startovním časem družstva.

V případě, že se běžec prvního úseku dostaví později na start, tak mu bude jako startovní čas počítán ten, který měl původně uveden. V případě, že se dostaví na start prvního úseku o více než 120minut později oproti určenému času, tak bude jeho tým diskvalifikován.

 

Pokyny pro PŘEDÁVKU

Auto (musí být označeno samolepkou a parkovací kartou) u předávky je nutné zaparkovat na vyznačeném parkovišti určeném pro předávku. Umístění jednotlivých předávkových parkovišť je vyznačeno v popisech trasy závodu u každé etapy.

Běžec, který bude přebírat štafetu do dalšího úseku by se měl dostavit do prostoru předávky cca 15 minut před předpokládaným časem předávky.

Předávka štafetového „kolíku“ musí proběhnout ve vymezeném území vyznačeným pořadatelem.

Běžec, který vybíhá na další úsek je povinen si nechat od organizátora načíst svůj QR-kód, který má na startovním čísle.

Běžec, který dokončil svůj úsek, nebo jiný člen týmu, musí po předání štafety zkontrolovat s organizátorem zapsání čísla svého týmu na předávce a zároveň zapsání absolutního času, kdy došlo k předávce. Toto je nutné pro případ, že by došlo k vypadnutí GPS signálu u štafetového „kolíku“. Nahlášení předání štafety je povinné.

V případě, že družstvo ztratí štafetový „kolík“, tak toto neprodleně nahlásí pořadateli na příslušné předávce.

Po vyběhnutí běžce do dalšího úseku je nutné, aby družstvo co nejdříve opustilo parkoviště u předávky, aby zde nedocházelo ke hromadění aut.

Při startu do úseku na sobě musí mít běžec povinně startovní číslo (umístěné vpředu) štafetový kolík a v případě startu mezi 19:00 a 6:00 hod. také povinnou noční výbavu (tzn. reflexní vestu, čelovku, funkční nabitý mobilní telefon, blikací pásek na ruku nebo blikačku). V případě nesplnění těchto podmínek toto družstvo nemůže do daného úseku vystartovat.

 

Pokyny pro CÍL

Do prostoru cíle, který se nachází v Autocampu Sedmihorky se dostanete již před poslední předávkou, protože je zde zároveň předávka do posledního, 24. úseku. Celé družstvo bude mít tedy dostatek času pro vyhlížení posledního běžce družstva a máte možnost všichni společně běžet posledních 500 m závodu až do cíle.

Po příjezdu ke kempu zaparkujte vpravo před vjezdovou závorou na parkovišti. Ti z vás, kteří mají objednané ubytování v kempu, tak se nahlaste na recepci a poté můžete vjet a zaparkovat přímo v kempu u ubytování. Doporučujeme, abyste se v kempu ubytovali již během závodu (když zrovna z Vašeho auta nikdo neběží) a pokud toto učiníte, tak můžete vjet ihned do kempu a zaparkovat na Vašem místě ubytování (u chatky, stanu nebo místu na karavan či auto). Pokud máte objednané ubytování v penzionu Podháj, tak nechte auto na parkovišti před kempem a kdykoli si k penzionu dojedete (je to od kempu autem cca 800 m, pěšky 500m).

Poslední předávka do 24. úseku a cíl závodu jsou umístěny velmi blízko od sebe v rámci kempu.

Po doběhnutí posledního závodníka do cíle si zkontrolujte zapsání Vašeho absolutního času u pořadatele a zároveň odevzdejte štafetový „kolík“. Po odevzdání štafetového kolíku, kerý nebude poškozen, bude vrácena kauce 1.000,- Kč)

V prostoru cíle můžete použít poukázku ze startovního balíčku „Jídlo v cíli“. Za tuto poukázku obdrží každý člen, v kempové restauraci Skalák (umístění vyznačeno na mapce kempu-cíle) jídlo po závodě - polévku, hlavní jídlo (s masem či bezmasé, dle Vaší objednávky při registraci) a pití

V kempu můžete využít sprchy, jít si zaplavat do rybníka a také sledovat on-line na obrazovce vývoj závodu, průběžné výsledky a ostatní týmy, které budou ještě na trati.

Vyhlášení výsledků, závěrečný ceremoniál a ocenění nejlepších, vč. předání finančních prostředků na dobročinné účely proběhne na nedalekém koupališti (umístění vyznačeno na mapce kempu-cíle), vzdáleném cca 300m od kempu. Zde bude probíhat také večerní after-party s živou kapelou. Vyhlášení výsledků proběhne okolo 20:00 hod (bude upřesněno na místě).

V prostoru cíle, v celém areálu kempu i v místě afterparty je nutno dodržovat pokyny pořadatelů, neznečišťovat okolí a dodržovat stanovený noční klid.