#19 Koberovy - Semily

Trasportní trasa s rychlým povrchem

10.500

0-20-30-50

pěšina-cesta-asfalt-silnice

Popis úseku #19 Koberovy - Semily

V Koberovech, dáš se po chodníku podél silnice dolů, a po 700m odbočka po silnici doprava nahoru do vesnice Chloudov a Dlouhý - nejvyšší místo 3,5 . V Dlouhém na návsi odbočka na polní cestu a klesáš směr Pipice. V Pipicích po modré do Smrčí, kde naběhneš na asfaltovou cyklostezku/silničku a čeká tě poslední stoupání. U Hřbitova máš i ty exkluzivní výhledy na Krkonoše , nyní už jen po rovině nebo zkopce. Pokračuješ rovně po cyklostezce , kterou opustíš na 7,8 a jdeš rovně na štěrkovou cestu, která se postupně zlomí až do prudkého klesání s volnými kameny. Pod lesem se držíš stále vpravo, až přijdeš na spodní silnici a po ní 100m doleva, a hned zase doleva mírně stoupající ulicí mezi domy. Tou se dostaneš na hlavní silnici , kde je potřeba přejít na druhou stranu, a odbočit na žlutou, po které proběhneš sidlištěm až k okresnímu archivu, kde je parkoviště.

co říkají závodníci

Parádní seběh. Děkuji za něj
Eva
Až do Semil běžíte skoro pořád z kopce. Komu už v poslední třetině závodu seběhy nechutnají, užije si je až až.
Tomáš
Na začátku svižný sešup, který se rázem zhoupne do příjemného stoupání. Pak už je to skoro pořád z kopce mezi loukami. Opravdu svižný a nenáročný úsek.
Daniel
Hodně rychlá, příjemná trasa.
Mirka
Foto z úseku

Zajímavosti v okolí, naše doporučení

Vrch Sokol

Na samotném vrcholu (562 m n. m.) je čedičová skalka upravená na vyhlídkovou plošinu, výhled je ale již zarostlý. Blízko vrcholu je další čedičová skalka s Masarykovou vyhlídkou, která umožňuje vůbec nejlepší výhled n...

Suché skály

Zajímavá reliéfová výzdoba na povrchu. Praskliny umožňující nepřeberné množství cest. To vše nabízí dobrodružství nejen pro horolezce.Suché skály, často také nazývány české dolomity byly vyhlášeny v roce 1965 přírodní...

Kozákov challenge

Závod série mistrovství světa v downhill skateboardingu. Start na vrcholu Kozákova, cíl v Záhoří. Trať je dlouhá 2,6 km a borci dosahují rychlosti přes 100 km/hod.

Boty CRAFT ADV Nordic Speed 2

Nejčastější požadavek při výběru nových běžeckých bot? Chci, pohodlnou botu, ve které mohu běhat všude! A přesně za tímto účelem byla navržena univerzálka CRAFT NORDIC SPEED, která si hravě poradí běháním v terénu a z...