#7 Dneboh - Branžež

Užij si hrad, na závodění máš zbývajících sedm kiláků

9.800

pěšina-cesta-asfalt-silnice

Popis úseku #7 Dneboh - Branžež

Výškový profil
Od předávky jdeš do kopce, rovně lesem po neznačené cestě až na červenou. Po ní na [1,1] , kde červená jde doleva a ty jdeš rovně. Po 6éém přijdeš na silnici, dáš se doleva a hned po modré doleva na louku a do lesa. Tady se přes kopec dožíš stále modré, až přijdeš znovu na silnici na [2,8], kde jdeš pouze přes a po červené pěšině jdeš trochu zarostlým údolím mírně dolů. Přijdeš na louku, po které se dostaneš na [3,8], kde je v louce postavená maringotka. U ní se dáš po traktorových kolejích doleva do krátkého, ale poměrně prudkého kopce. Jakmile vyběhneš na horizont, máš před sebou hrad Valečov. Po široké cestě jdeš kolem parkoviště pod hradem, ale nejdeš na hrad a uhýbáš mírně vlevo. Jdeš po výrazných kolejích v louce a postupně začneš mírně stoupat až na červeno-žluto-zelenou. Po tříbarevné značce jdeš pár metrů a pak jdeš doleva po červené. Po krásném rovinatém úseku proběhneš dolíkem jménem Buclava, a stále po červené. Na [6,5] prudká odbočka doprava, a mírně vzhůru až na silnici. Tady opustíš červenou, a jdeš po silnici 300m na odbočku na Zápudov. Odbočíš doprava a po malé silničce seběhneš do Zápudova. Až skončí asfaltka [8,3], dáš se po zelené turistické doleva, po rovinaté pěšině. Údolím mírně zkopce , ale pozor na nejasnou pěšinu díky lesní a zemědělské činnosti. Jdeš až na silnici na [9,6] kde už tě čeká posledních 200m na předávku.
Tady to můžeš valit.
Ondřej
Nádhernej trailík kolem Valečova. Škoda že není ve dne.
Honza
Houpačka nahoru dolů, závěr s popadanými stromy byl za tmy trochu matoucí, jestli je to vůbec cesta.
Michal
Noční úsek č. 7 byl jeden z lehčích. Docela malé převýšení a rychlá trať.
Laneka

Další informace

POZOR ZMĚNA TRASY NA POSLEDNÍ CHVÍLI V OKOLÍ VALEČOVA!!!

Pár krátkých a strmích výběhů

Pozor, posledních 200m po silnici, nutné reflexní prvky!!!

Zajímavosti v okolí

Doporučujeme

Valečov

Krásná zřícenina s romantickými jeskyňkami, postavená pravděpodobně na konci 13.stol. nad vsí Boseň. Hrad byl budován pod nepřátelským tlakem, díky čemuž byl kladen důraz na silné obvodové zdivo a primárně obrannou fu...

Mužský

Vrch Mužský se svými 463 m.n.m. nepatří přímo mezi velikány. I přesto svoji krásnou lokalitou zaujme každého návštěvníka.V nálezech se zde již dříve našlo, že v době kamenné tu bylo velmi husté osídlení. O to více s p...

Sokolka

Skalní masiv, který se vypíná v lese nad Komárovským rybníkem. Ze skalních plošin s členitými stěnami vysokými kolem 40 metrů je nádherný výhled na romantické okolí lemované rozsáhlými lesy.

ISOTONIC DRINK

Tekutinami se nelze předzásobit, proto je správný pitný režim nezbytností v průběhu celého závodu. Nejvhodnější je CHIMPANZEE ISOTONIC DRINK, z něho lehce namícháte isotonický (30g do 350 ml vody) nebo hypotonický n...

Gpx, odkazy na mapy, navigace, Pdfko pro tisk

Zobrazení na MAPY.CZ s možností uložení trasy
GARMIN CONNECT (uložení do hodinek GARMIN)
PDF s detailním popisem úseku (určeno pro tisk)
GPX soubor ke stažení (klikni pravou myší a vyber "Uložit odkaz jako...")