#6 Příhrazy - Dneboh

Pískem a lesem, pod krásnými skalami

5.700

40-50-0-10

pěšina-cesta-asfalt-silnice

Popis úseku #6 Příhrazy - Dneboh

Od předávky jdeš 350m proti směru přibíhajícího až na křižovatku, kde jdeš doleva po silnici, tady pozor na auta ostatních družstev. Na 0,8 opět doleva a opouštíš silnici. Tady začíná lesní dobrodružství, pro většinu družstev s čelovkou. Jdeš po široké cestě, a na 1,2 opustíš modrou značku a spoléháš na značení nebo GPX. Po odbočení z modré jdeš lehce z kopce na 2,0, kde je prudká levá dokopce. Pokud vidíš rybník - jsi špatně! Stoupáš na 2,9, kde pouze atakuješ modrou, ale dáš se zase dolů. Po seběhu tě čeká pěšina po rovině . Na křižovatce 3,9 se dáš po modré doleva nahoru. Po 300m ji ale zase opustíš směrem doprava, a přeběhneš na žlutou. Tady je na 4,7 schovaná odbočka na malou pěšinu podél plotu . Tady se spolehni na značení, je tam několik křižujících cest, tak se nenech zmást. Když se objeví zase modrá, máš vyhráno jdeš po kořenech a pískem do cíle. Foto Ondra Holas.

co říkají závodníci

Noční běhání s divou zvěří, která na svých oblíbených stezkách běžce vůbec nečeká. Spousta zvuků z bezprostřední blízkosti zvyšuje tempo.
Karel
Úsek byl pro mě jeden z nejlepších běhů, co jsem zažila. Přehledné značení, nikde nikdo, zajímavá trasa. Krásný zážitek!
Eva
Dávej pozor na kořeny, zvedej nohy a nenech se překvapit kameny.
Ondřej
Masakr, běž to na max a nediv se, až přiběhneš pod ten velký kopec, co se leze po čtyřech:-)
Tomáš
Foto z úseku

Zajímavosti v okolí, naše doporučení

Příhrazské skály

Příhrazské skály je soustava 178 skalních věžích tvořených pískovcem, které vytváří kaňonovitá údolí. Ze jenznáměnšjcí míst můžeme jmenovat vrchol Kobylí hlava nebo Mužský a opomenout nesmíme ani přilehlý rybník Oběše...

Drábské světničky

Drábské světničky je dílo lidské ruky, jež někdy ve 13. století vytesala do skalních bloků asi třicet místností, které pospojovala nejrůznějšími dřevěnými mostíky a žebříky. Dostavěny byli i další, dřevěné části hradu...

Valečov

Krásná zřícenina s romantickými jeskyňkami, postavená pravděpodobně na konci 13.stol. nad vsí Boseň. Hrad byl budován pod nepřátelským tlakem, díky čemuž byl kladen důraz na silné obvodové zdivo a primárně obrannou fu...

Boty CRAFT ADV Nordic Speed 2

Nejčastější požadavek při výběru nových běžeckých bot? Chci, pohodlnou botu, ve které mohu běhat všude! A přesně za tímto účelem byla navržena univerzálka CRAFT NORDIC SPEED, která si hravě poradí běháním v terénu a z...